Lovci Draku

.

PříjemPříjem  CalendarCalendar  FAQFAQ  HledatHledat  Seznam uživatelůSeznam uživatelů  Uživatelské skupinyUživatelské skupiny  RegistraceRegistrace  Přihlášení  

Share | 

přihláška Karelbreezy

Zobrazit předchozí téma Zobrazit následující téma Goto down 
AutorZpráva
Breezy.de

Počet príspěvku: 1
Datum registrace: 04. 01. 12
Zajmy: Fotbal

PříspěvekPředmět: přihláška Karelbreezy    Wed Jan 04, 2012 8:12 pm

Zdravím -LD-

Jmenuji se Karel. Hraji za postavu Paladina (Karelbreezy). Co se týče mě a UO. Ultimu jsem viděl poprvé takřka před 7mi lety, kdy jsem ji vidě hrát v pc herně, ale já osobně ji nikdy nehrál Začal jsem ji hrát až teď. Hraji cca 2 měsíce. Zkušenosti vesměs žádné nemám, jelikož jsem nováček. Skilly jsem trénoval v cechu, na hb a semtam v Maze.

Co se týče skillů.

Takže: SW max, MF max, Parrying max, Fenc 84, Taktika 93.2, Heal 80, Anatomka 53. Není u mě problém si dodělat ten fenc, taktiku i ten heal a jelikož co by jako nováček takřka bez peněz, tak jsem se rozhodl, že budu dělat mining. Takže prodávám ingy a vydělávám peníze, abych vůbec nějaké měl. Proto nemám dodělány některé ty skilly. O Vaší guildě jsem se dozvěděl poprvé v cechu od hráče Barbarian Connan (SIKY), který mi řekl, abych si podal přihlášku, ale tak nějak jsem neměl odvahu si přihlášku podat, jelikožz jsem ačátečník a nevím, zda-li zrovna patřím mezi ty, o které zrovna vy máte zájem. Každopádně při tom miningu jsem se potkal s Leesilem, který mi řekl jak tu přihlášku vypsat a tak nějak mi dodal odvahy ;D.

Co se týče MĚ: Je mi 22let. Bydlím ve Starém Městě u Uherského Hradiště. Zajímám se především o fotbal, který je zároveň i můj největší koníček. Teď už mezi mé koníčky patří i Ultima, které věnuju téměř každý den, pokud mi to vyhovuje a nejsem v tu dobu v práci. Od Nového roku patřím mezi pracující lid, aspoň tedy do března Very Happy pak se uvidí co dál, takže se mi omezily možnosti hraní, záleží na tom, jakou mám zrovna směnu. Jinak víkendy mám volné.